Informacje dla Pacjentów
Zastrzyki zlecone przez lekarza wykonywane są w gabinecie zabiegowym codziennie w godzinach
09.30 – 12.00
15.00 – 17.00
Po zastrzyku należy przebywać na terenie Przychodni co najmniej pół godziny.
Przyjmowanie zleceń na leki stałe oraz wyroby medyczne odbywa się codziennie w godzinach
09:30 – 17:30
jednorazowo na wszystkie leki stałe w Przychodni na ul. Popłacińskiej 42, w Przychodni na ul. Osiedlowej 1 oraz pod nr telefonów
24 268 50 83 Radziwie
24 231 48 36 Góry
Odbiór recept następuje w Przychodni, telefonicznie lub przez Internetowe Konto Pacjenta po zalogowaniu na stronę pacjent.gov.pl
Recepty może odebrać pacjent zgłaszający się osobiście lub osoba upoważniona do wglądu w dokumentację medyczną po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość.
ZASADY KORZYSTANIA Z PORAD LEKARSKICH
Twój lekarz nie może odmówić Ci bezpośredniej wizyty, gdy:
- Nie wyrażasz zgody na teleporadę – Ty lub Twój opiekun ustawowy.
- Cierpisz na przewlekłą chorobę i nastąpiło pogorszenie lub zmieniły się objawy.
- Istnieje podejrzenie choroby nowotworowej.
- Twoje dziecko nie ma jeszcze 6 lat.
- Masz pierwszą wizytę u lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki lekarskiej, których wskazałeś w deklaracji wyboru.
Korzystasz z teleporady, gdy:
- Potrzebujesz recepty na leki niezbędne do kontynuacji leczenia, a lekarz ma Twoją dokumentację medyczną.
- Potrzebujesz zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne jako kontynuację poprzedniego zlecenia, a lekarz ma Twoją dokumentację medyczną.
- Potrzebujesz zaświadczenia o stanie zdrowia.
Co uzyskasz przez teleporadę u swojego lekarza:
- zalecenia
- e-zwolnienie
- e-skierowanie
- zlecenie na test na koronawirusa
- e-receptę
- sugestię bezpośredniej wizyty w przychodni lub kontaktu z pogotowiem ratunkowym (jeśli Twój stan zdrowia będzie tego wymagał).
Przebieg teleporady:
- Przed udzieleniem teleporady potwierdzenie tożsamość pacjenta. Lekarz robi to na podstawie przekazanych przez pacjenta danych lub danych wskazanych w dokumentacji medycznej czy deklaracji wyboru albo wskazanych w Internetowym Koncie Pacjenta.
- Przeprowadzenie wywiadu z pacjentem oraz analiza jego dokumentacji medycznej.
- Udzielenie świadczenia zdrowotnego, czyli ustalenie jednostki chorobowej, oraz zlecenie właściwego postępowania medycznego.
- Ocena, czy teleporada jest wystarczająca, by rozwiązać problem zdrowotny pacjenta.
- Poinformowanie pacjenta o konieczności stacjonarnej wizyty, jeżeli problem zdrowotny uniemożliwia udzielenie świadczenia zdrowotnego w formie teleporady.
W ramach działań na rzecz promocji zdrowia w Niepublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej „PRZYCHODNIA RADZIWIE” realizowane są programy profilaktyczne, które obejmują szczepienia przeciw zakażeniu (HPV) Wirusowi Brodawczaka Ludzkiego dla dziewczynek i chłopców w wieku 11-14 lat.
Program cytologiczny realizowany jest w ramach Poradni ginekologiczno-położniczej dla wszystkich kobiet.
W ramach prywatnych wizyt w Poradni Ginekologicznej realizujemy program płynnej cytologii.
W ramach działań na rzecz promocji zdrowia lekarze POZ zlecają badania w zależności od potrzeb zdrowotnych pacjenta. Spirometria wykonywana jest w placówce przy ul. Popłacińskiej 42 Płock w ramach pracy Poradni pielęgniarki i lekarza POZ.
W Poradni Lekarza POZ realizujemy program Opieki koordynowanej w ramach ścieżki diabetologicznej, kardiologicznej, pulmunologicznej oraz endokrynologicznej.
Pielęgniarki środowiskowe przeprowadzają pogadanki z pacjentami na temat prawidłowego odżywiania, doboru odpowiedniej aktywności fizycznej, właściwej higieny snu i odpoczynku.
Lekarz stomatolog we współpracy z higienistką stomatologiczną prowadzą na terenie Przychodni indywidualną profilaktykę dotyczącą jamy ustnej pacjenta.
Noworodki i niemowlęta objęte są stałą opieką i wsparciem ze strony położnej środowiskowej i pielęgniarki w zakresie prawidłowej pielęgnacji, diety oraz działań profilaktycznych jakie mogą podejmować rodzice w opiece nad dziećmi.